mandag 2. mars 2009

Remember the memory

Jeg FRYSER! ukult =<

Uansett.. navnedags'festen' for Ingers gikk meget flott^^ Men, jeg har bestemt meg for å ikke ha flere sammenkomster oppe hos meg i fremtiden uansett. Det er slitsomt! også blir jeg lei av at ikke alle skjønner at det faktisk skal være stille kl 23, også får jeg masse klager, også går det til helvete.. Men, kansje man kan ha en filmkveld i ny og ne, med bare noen få mennesker som forstårr konseptet med å være stille.=)

På fredagen dro jeg og Amanda opp på hytta med pappa, Erna og Anne Linn. Det var kjempekoslig, vi kjørte rompererseere og greier (video kommer senere), også leste vi i koslige syke bøker ^^ Men nestegang tar jeg meg av fyringa.. Manda er flink til å overfyre sånn at det er 35 varme *C når vi skulle sove -_-" =p

Akkurat nå kunne 35 varme *C egentlig vært ganske prima! Forresten er jeg super kvalm, noe som ikke er så veldig koslig. Så jeg sitter nede i kefas og håper på bedre tider.

Dette bildet gjør meg litt varmere

1 kommentar:

Kinemaniac sa...

Ikke bli syk når jeg kommer? =<