tirsdag 5. august 2008

Husmor =p

Oh yeah jeg er så husmor=p

Jeg har rydda masse i dag, også vasker jeg klær og mine sko =p Mine sko er skitne!

ATM sitter jeg i soffaen og hører på Billy Talent, de er namme =D Også vimser jeg nettby, fjesbok, MySpace, Gaysir og LiveJournal, multitasking FTW! ^_^ Drikker kaffe gjør jeg og.. hvordan mennesker overlever uten kaffe skjønner jeg ikke! O.o

Oh yeah, jeg er møkklei av at jeg må være hjemme i ferien! En helg er greit innimellom, men nå har det gått alt for mange UKER med familien! Gahh, jeg dør! Og min søster sier JEG er frekk.. det var hun som sa at vi trengte melk og brø, såklart er det jo JEG som skal gå i butikken da -_-" Faen heller, jeg har rydda og vaska klær i hele dag, hennes klær og, ikke bare mine. Jeg trenger å komme meg bort snart! Jeg elsker familien min over alt her på denne jord, men etter mer eller mindre to mnd med de blir det ganske så slitsomt og intenst. Vi lever jo oppå hverandre jo X_x
Dagens frustrasjons utbrudd..

hmm, tror jeg skal gjøre det til en vane å aldri poste en blogg uten enten ett bilde eller en video.. *nørde pc mellom pc'n og se om jeg finner noe*





Jeg savner Nicolas, dammit!

xoxo
Tone Lill

Ingen kommentarer: